2009. szeptember 7., hétfő

A hétköznapok energiái

Korábbi bejegyzésemben már utaltam a Vonzás törvényére. Megint elkapott a szele. A hétvégi lagymatag hangulatom után végre újra optimistán látom a világot. Szokásos délelőtti sétánk alkalmával újra megvilágosodtam. Nem térhetek el a hitemtől, attól amit elterveztem. Sőőőt már tervezem. Nem adhatom fel ilyen könnyen! Mondogatom egyfolytában magamnak. Aki hisz az mer. Én hiszek magamban, és meg merem valósítani álmomat. A játszótérről hazafelé pedig már ezen mondatoktól visszhangzott a fejem: de jó nemsokára már nekünk is lesz ez meg ez, sikeresen beindítom a kis vállalkozásomat, és végre nem egy kis szürke hétköznapi egér leszek ebben a nagy kalitkában. Tervezek és hiszek. Nemsokára nagy leszek..... felnőttem már a feladathoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése