2009. szeptember 3., csütörtök

Amikor nem egyeznek a gondolatok

Bizony nem egyszer fordult már elő ilyen eset. Most is. Páromnak elmeséltem terveimet, melyeket már a korábbi bejegyzésben is megfogalmaztam. Nem tetszik Neki. Nem az ötletekkel van a baj, hanem azzal, hogy szerinte nem tudom teljesen kiélni magam benne. De miért is? " azért mert Téged nem ez érdekel igazán." Hát akkor mi? " A dekoráció, a tervezés, a kreatív dolgok. Szerintem inkább ilyenben gondolkodj. Hmm... Hmm... végül is igaza van. Így most ezen is agyalok. Nagyon is. Már már olyan szinten, hogy kezdem megvalósítani. MEGVALÓSÍTANI!!! Hűű ez aztán gyorsan megy. Csak kapkodom a fejem. Tegnap este óta nem győzök jegyzetelni. Jó lett volna éjszaka is egy notesz.. csak kattog az agyam és kattog.. nincs megállás. Azt hiszem beindultam... és ez nagyon jó:)
Párom tegnapi beszélgetésünk során rátapintott még egy lényeges dologra: " úgy érzem Te nem akarsz elmenni itthonról dolgozni" no igen... ez is egy fontos megállapítás. Ki ne szeretne a maga ura lenni?! Én most éppen ezen vagyok, a magam ura szeretnék lenni. Egyedül felépíteni valamit, amit szeretek, amiben jól érzem magam, másoknak is tetszik és elismerik a munkámat. Zs. már elismerte. Most másokon van a sor. Lássuk mit hozunk ki belőle:)
Gondolati szárnyalgatásaim olyan fellegekben járnak már, hogy azon agyalok barátnőmet is be tudnám vonni a dologba. Ő is ugyan olyan "kreatíviti" - Zs. hív így egy pár hónapja... nem hiába, a gyerkőc meg a hobbi boltban töltött évek áldásos hatása:)
Mai napra a tervem nem más, mint füzetek vagy legalábbis valami több lapos írható dolog beszerzése, melyre a terveket rajzolom + magyarázatok.
Első lépésként fontos, hogy felmérjem a terepet. Mikre vannak igények, milyen stílust kedvelnek az emberek. Jajj hát a lényeget nem írtam még... ohhh bocsánat. Szóval elsőként, ami egyértelmű dolog volt mindkettőnk számára azok a családi eseményekre készített fotók, keretek, meghívók és egyéb kiegészítők. Most ezek után böngészek. Gyűjtöm a jobbnál jobb ötleteket. Raktározok, feldolgozok és alkotok. Istenem nemsokára beindul a nagy vállalkozás:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése