2009. szeptember 2., szerda

Eljött az én időm

Eljött az én időm is, amikor feladom eddigi életemet és saját útjaimat szeretném járni. Elértem már életem egyik legcsodálatosabb ajándékát, Édesanya lettem. Imádom a családomat, és élvezem az életet. Ez utóbbi valahogy mostanság szürkülni látszik és a belső radarjaim kegyetlen szirénázásba kezdtek: "Változtass, mert megőrülsz!!!" Napjában többször is hallom eme szörnyű szavakat. Így nem lehet élni. Változtatni kell. De ki mer? Én ugyan nem... áhh dehogy is... valahogy így hangzott még hónapokkal ezelőtt, sőt talán mondhatom azt is teljes őszinteséggel, hogy napokkal ezelőtt is a számból illetve a lelkemből.
Mi az ami ilyen hamar megváltozott bennem? Nem tudom pontosan de rengeteg minden. Tele vagyok, tervekkel, ötletekkel és energiával. Titkos vágyam egyike egy saját étterem üzemeltetése. Nem kis feladat, de szívesen megpróbálnám. Annyi jó ötletem van hozzá, csak a megvalósítás az ami nehézkes.
Napok óta bújom a netet, ami mára már elengedhetetlen barátommá vált. Keresem a jobbnál jobb gazdasági - üzleti oldalakat, blogokat, fórumokat. Nem tagadom a spirituális dolgokat sem vetem meg. A vonzás törvénye egyre jobban a hatalmába kerít. Ha igazán akarom és teszek is érte, akkor elérem céljaimat.
Eddigi "rövidke" 27 éves pályafutásom során a kereskedelem, marketing valamint az idegenforgalom területén tanultam. Közgazdász diplomámat is turizmus szakirányon szereztem.
Eljött hát az én időm, hogy megvalósítsam álmaimat. Legyen az egy kávéház, vendéglátó hely vagy akár egy internetes vállalkozás. Mindegy. A lényeg a függetlenség és a stresszmentes élet. Persze ez utóbbi velejárója eme nagy kihívásnak, de ha elég elszántak vagyunk és pozitívak akkor nem lehet akadály. Irány az ismeretlen és egy jobb jövő, amiben már én is igazán teljesnek és függetlennek érezhetem magamat.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mintha csak az én gondolataim lennének. Pár lépéssel előttem jársz, de azt hiszem, tudom min mész keresztül mostanában. Téged is arra biztatlak, mint magamat: Hajrá és kitartás!

    Sok sikert!
    Gyömbi

    VálaszTörlés